Compania Brands International este
Importator si Distribuitor Exclusiv pentru Divizia [i]Nespresso[/i]
Out-of-Home in Romania. Compania mai are in
portofoliu marcile Habanos (trabucuri importate din Cuba), Arturo
Fuente (trabucuri importate din Republica Dominicana), La Aurora
(trabucuri dominicane) si S.T. Dupont (produse de lux cu traditie de
peste 140 de ani, importate din Franta). Brands International detine
si magazinele El Unico si La Casa del Habano, ce se regasesc in
Baneasa Shopping Center, Afi Palace Cotroceni, Hotelul Athenee Palace
Hilton si in terminalul de plecari internationale al Aeroportului
Henri Coanda.
A oferi o cafea este un gest zilnic. Cu
toate acestea, cand aceasta cafea este una caracterizata de o
perfectiune absoluta, exprima toata stima pe care o aveti fata de
clienti si angajati. Acest gest zilnic poarta atunci un mesaj:
compania pentru care lucrati recunoaste calitatea. Fie fata de
angajati, fie fata de partenerii de business.
Noua generatie de automate de cafea
[i]Nespresso[/i] dedicate utilizarii profesionale reprezinta o minune a
tehnologiei de varf. Estetica lor rafinata gazduieste un mecanism
uimitor de simplu si flexibil de utilizat, oferind gustul perfect al
unei cafele exceptionale in fiecare zi. De exemplu, de la momentul
pornirii aparatului, apa se incalzeste in doar 35 secunde iar 40 ml
de cafea se obtin in doar 8 secunde. In cazul aparatelor automate se
poate face o alegere pre-programata a limbii pe afisajul electronic
functie de nationalitatea clientului, spuma de lapte se face in doar
20 secunde de la atingerea unui buton, si acestea sunt doar cateva
exemple.
Exista 2 variante: achizitionarea
aparatelor contra cost precum si sistemul comodat. Oferirea
aparatelor de cafea in sistem comodat este cea mai apreciata de catre
clientii nostri deoarece aparatul se ofera gratuit contra unui target
pe consum. Fiecare tip de aparat se potriveste unui anumit volum de
capsule consumat lunar. Capsulele se comercializeaza in cutii de cate
50 bucati pentru fiecare sortiment in parte. Comanda se face prin
email sau la telefon prin agentii nostri de vanzari.
De exemplu, in situatia in care avem
de-a face cu un department sau o companie cu 20 de angajati,
recomandam espressorul Zenius 100, pentru care targetul pe consum
este de 200 capsule lunar (se consuma cca 10 cafele/zi in medie
pentru 20 angajati deoarece unii dintre ei nu consuma mai mult de o
capsula pe zi, altii doua cafele pe zi iar alte persoane nu consuma
cafea deloc). Astfel targetul se atinge foarte usor iar aparatul este
obtinut gratuit pentru o perioada nelimitata de timp. Pentru un consum
de minim 300 capsule lunar, oferim in sistem comodat aparatul Gemini
CS 100 PRO. Daca se depaseste targetul de consum, pretul per capsula
va scadea conform politicii noastre comerciale.
Trebuie sa spun ca Nestle [i]Nespresso[/i] SA
detine si divizia In-Home cu aparate dedicate consumului de casa. In
Romania insa nu exista aceasta divizie deocamdata, si multi iubitori
de cafea Nespresso achizitioneaza contra cost aparatele Nespresso
Professional si cafeaua pentru acasa alegand pentru consum variante
dintre cele 8 capsule Grand Crus.
Professional ofera 8
capsule Grand Crus (numai cafea portionata). Acestea sunt
[i]Ristretto Origin[/i] India – intensa si condimentata, Ristretto –
intensa si persistenta, [i]Espresso Forte[/i] – rotunda si
echilibrata, [i]Espresso Leggero[/i] – usoara si racoritoare,
[i]Lungo Forte[/i] – eleganta si prajita, [i]Lungo Leggero[/i] –
florala si racoritoare, [i]Espresso Decafeinatto[/i] – densa si
puternica si [i]Lungo Decaffeinato[/i] – catifelata si aromata.
Anul acesta a fost lansata la nivel mondial dar si in Romania,
Crealto Limited Edition, disponibila pe piata doar timp de 6 luni.
Pentru [i]Crealto[/i], specialistul
[i]Nespresso[/i] Alexis Rodriquez s-a inspirat din tehnicile lui
Mauro Colagreco, chef recompensat cu stele Michelin, de a praji
alimentele perioade lungi de timp la temperaturi scazute. Aducand
laolalta creativitatea ambelor domenii, [i]Crealto[/i] dezvaluie o
aroma completa si de lunga durata, obtinuta ca urmare a unei metode
[i]Nespresso[/i] de prajire de durata.
Desigur, prefer
[i]Nespresso[/i] si asta de multa vreme, dinainte sa lucrez la
compania Brands International. In primul rand dimineata aleg sa beau
o cafea intensa. De cand s-a lansat in Romania prefer [i]Crealto
Limited Edition[/i] care are intensitatea 8 pe o scara de la 1 la
10. Este aromata si corpolenta, mi se pare sofisticata si ma trezeste
bine cu alte cuvinte. Dupa masa de pranz prefer un [i]Espresso
Leggero[/i] iar daca raman peste program, in jur de ora 17:30 mai
servesc un [i]Leggero Decaffeinatto[/i] care are rolul de a-mi tine
companie, si de a ma motiva sa imi continui activitatea fara sa
exagerez cu cofeina.
Continutul de cofeina dintr-o capsula
[i]Nespresso[/i] Grand Cru este intre 60 si 90 mg cofeina. Concentratia de
cofeina depinde pe de o parte de cantitatea de cafea folosita pentru
a prepara cafeaua si de varietatea de cafea verde folosita pentru o
capsula. Robusta contine o medie de 2.4% cofeina in timp ce Arabica
contine 1.2% cofeina. Capsulele decofeinizate contin mai putin de
0.1% cofeina.
Nu. Consumatorii de
cafea nu au crescut consumul de cafea semnificativ dupa ce au baut
cafea o anumita perioada de timp si isi pot modera si schimba nivelul
de consum fara nicio problema. Multi consumatori beau cafea ca si
obicei zilnic, devenind o parte din viata lor. Mai mult, cafeaua este
considerata sanatoasa pentru organismul uman daca se bea in cantitati
moderate, fiind un bun antioxidant. Cafeaua este luata de obicei ca
fiind un moment social, ca o pauza in rutina zilnica si care poate
avea un impact asupra dispozitiei unei persoane, crescand gradul de
atentie/alerta.