„Desi este un an dificil, din cauza crizei economice si a conditiilor grele de creditatre, totusi Class Mob va cauta solutii pentru dezvoltarea si consolidarea companiei si pentru a mentine ridicat nivelul vanzarilor, al caror volum estimam ca va creste, in acest an, cu 5 pana la 10%”, a declarat Sucu.
Printre solutiile care vor intretine vanzarile companiei, Sucu a explicat ca vor exista diferite oferte si pachete promotionale si ia in calcul si posibilitatea ieftinirii unor produse.
„Vom veni in 2009 cu produse atente la buzunarul consumatorului, vom intoroduce o serie de pachete promotionale si de oferte la produsele noastre, pentru a fi cat mai accesibile. De asemenea, ne putem astepta la anumite ieftiniri, dar acestea vor fi mici, din cauza deprecierii monedei nationale”, a explicat presedintele Class Mob.
Potrivit Cameliei Sucu, compania de mobilier de lux Class nu este afectata de criza si chiar va face angajari anul acesta.
„Pe o piata activa, cum va fi cea din 2009, singurele efecte resimtite de noi din cauza crizei sunt acelea ca ne face sa injumatatim timpul de actiune in piata si sa venim mai repede cu produse noi. Class Mob nu va face disponibilizari, iar salariile se vor mentine la acelasi nivel, ba mai mult, chiar vom face angajari in 2009”, a spus Sucu.
Referitor la investitii, presedintele Class Mob a explicat ca acestea vor fi mentinute, in 2009 urmand sa investesca 400.000 de euro in deschiderea a doua noi magazine sub brandurile Natuzzi si Class Living in Timisoara si Cluj. Alte investitii vor fi facute in atragerea de noi furnizori.
Retailer-ul de mobila Class Mob a inregistrat in 2008 o crestere a cifrei de afaceri cu circa 10% comparativ cu anul precedent, pana la valoare de aproximativ 6 milioane de euro. Class Mob a fost divizia de mobila de lux a grupului Mobexpert, pana in 2006 cand a fost preluata de Camelia Sucu.