Caramel Lounge va inregistra in decembrie 2008 o crestere de 66% a vanzarilor pe segmentul de ciocolata, fata de aceeasi perioada din anul 2007, cand a obtinut venituri de 24.000 euro, relateaza NewsIn.
Cel mai vandut sortiment este trabucul de ciocolata Venchi, cu un procent de 20% din totalul vanzarilor companiei. De asemenea, un loc important in vanzari il ocupa sortimentele Cubigusto, Cuba Rhum, Unico, Tableta.
Pentru intreg anul 2008, compania estimeaza o valoare totala a vanzarilor pe segmentul de ciocolata de 300.000 de euro.
In 2009, producatorul de ciocolata vrea triplarea afacerilor, pana la 1 milion de euro, ca urmare a extinderii retelei de magazine proprii.
Valoarea pietei ciocolatei din Romania a ajuns in 2007 la 250 milioane euro, iar pentru acest an, cresterea estimata este de 10-20%.
In Romania, consumul de ciocolata pe cap de locuitor se situeaza putin sub valoarea de doua kilograme pe an, in timp ce in unele tari occidentale, consumul este de 8-10 kg pe cap de locuitor pe an.