Pana acum, compania era perceputa ca un producator low-cost, dar prin acest produs incearca sa isi redreseze imaginea si sa intre pe piata produselor de lux, relateaza presa internationala.
Caruciorul este captusit cu piele, structura este din fibra de carbon acoperita cu un strat protector de aur, pentru evitarea zgarieturilor, iar rotile sunt facute dintr-un aliaj care permite deplasarea rapida si curatarea usoara. Pentru un pret de 85 de lire sterline (128 de euro), cumparatorii pot achizitiona si un opritor din piele.
Profilul consumatorului este descris de Simon Hathway, managerul de marketing al companiei: „Il vedem ca pe o persoana pentru care suma de 2.000 de lire sterline este doar un fir de nisip in desert”.
Pretul este justificat de exclusivitatea produsului: exista doar 20 de exemplare in lume din care 4 pot fi gasite pe piata din Marea Britanie. Fiecare exemplar este marcat cu un numar unic si cu litera M scrisa „de mana” din aur de 9 karate. Litera M poate fi desprinsa de carucior si purtata separat, ca o brosa.
Managerul spune ca acest carucior poate fi considerat o investitie pe termen lung.
McLaren, inventatorul carucioarelor rabatabile, vinde in fiecare an milioane de carucioare cu un pret mediu de 60 de lire sterline (90,69 de euro). Anul trecut, pentru a se diferentia de concurentul sau direct Bugaboo, compania a lansat primul carucior cu design special, cu un pret de 850 de lire sterline (1.284 de euro) iar printre cumparatoarele celebre s-au numarat Kate Winslet si Heidi Klum.