Astfel, localurile a caror notorietate pe piata bucuresteana este ridicata sunt de obicei pline in fiecare vineri seara, asa ca petrecerea de Halloween nu schimba fundamental numarul de clienti si incasarile.
„De obicei, clubul este plin vineri seara, asa ca nu vom inregistra mai multi clienti de Halloween. Bineinteles, se va organiza o petrecere”, au spus reprezentantii Kristal.
Localurile mai mici sau nou intrate pe piata pot inregistra insa incasari duble in noaptea de Halloween, comparativ cu o seara obisnuita de vineri.
„Estimam ca vanzarile se vor dubla in noaptea de Halloween, fata de o seara obisnuita, tinand cont ca am inceput promovarea petrecerii din aceasta seara de la jumatatea lunii septembrie”, a declarat Mihaela Aldea, manager la Io Expresso Coffee Bar din Capitala.
Pentru noaptea de 31 octombrie, cafeneaua cu o capacitate de 50 de locuri va inregistra o dublare a numarului de clienti, fata de o seara obisnuita, pana la 70, se asteapta Aldea.
Jucatorii mai noi de pe aceasta piata profita de seara de Halloween pentru a atrage clienti.
Cafeneaua Ramayana, care organizeaza baluri mascate tematice, prezenta pe piata din Capitala din luna octombrie, abordeaza o astfel de strategie. Capacitatea cafenelei este de circa 120 de persoane, iar veniturile estimate sunt de cel putin 2.000 de euro pentru seara de Halloween.
„Estimam un numar mare de clienti fata de o seara obisnuita deoarece suntem la inceput si nu ne-am creat o baza de clienti fideli extinsa, asadar un asemenea eveniment ne va aduce numerosi noi invitati. Numarul de clienti credem ca va fi peste 150”, au declarat reprezentantii cafenelei precizand ca in taxa de intrare se vor include un bufet si un cocktail.
Profilul clientului in seara de Halloween, vazut de reprezentantii cafenelelor si ai cluburilor, este tanar, sub 35 de ani, cu venituri peste medie.
Pentru a atrage cat mai multi clienti, s-au organizat si campanii de promovare a evenimentului, atat online, cat si pe print.
Pentru promovare petrecerii de Halloween, Io Expresso Coffee Bar a alocat circa 1.800 de lei si estimeaza ca investitia se va acoperi din incasari.
Cafeneaua Ramayana si-a facut promovare pentru eveniment atat online, cat si in ghiduri culturale.
Majoritatea cafenelelor si cluburilor cer clientilor costumatie de Halloween obligatorie si ofera concerte, concursuri, dar si produse specifice acestei sarbatori.
Cafeneaua Io Expresso Coffee Bar este prezenta pe piata din Capitala din 2005 si estimeaza venituri in 2009 de peste 130.000 de euro.
Ramayana Café s-a deschis in luna octombrie in Bucuresti in urma unei investitii de 100.000 de euro.