Pe langa aceste informatii, pe majoritatea site-urilor monitorizate, oamenii au cautat citate celebre despre iubire sau prietenie, proverbe, poze cu Mos Craciun, colinde, poezii, peisaje de iarna si urari.
Pe site-urile pentru femei, cele mai multe cautari au fost legate de horoscop, urari pentru Craciun, programe TV si tarot.
De asemenea, femeile au mai manifestat interes si pentru felicitari, teste de dragoste, tinute vestimentare sau tendinte in materie de tunsori.
Retetele pentru clatite, cozonac, prajituri de casa, gogosi, torturi si chec au fost printre cele mai cautate la capitolul deserturi pentru masa de Craciun.
Potrivit site-urilor de arta si cultura, filmele par a fi cea mai populara modalitate de petrecere a timpului liber in perioada sarbatorilor.
In materie de divertisment, jocurile online, mai ales gratuite, au captat cel mai mare interes, fiind urmate de filmele online gratuite si horoscop, in timp ce desenele animate, colindele si poeziile de Craciun au monopolizat cautarile pe sectiunea familie.
In ceea ce priveste site-urile din categoria business, mersul trenurilor a atras cele mai multe cautari, urmat de supermarketuri, polite de asigurari si cursul valutar.
Pe site-urile auto, bikeshop-urile, anvelopele de iarna, jocurile cu masini, piesele auto si masinile second hand au dominat lista cautarilor.
Cadourile de Craciun, in special cele personalizate, lenjeria intima sau telefoanele mobile, au fost cele mai cautate produse pe site-urile de comert online, urmate de decoratiuni de Craciun, cadouri haioase, parfumuri, bijuterii de argint sau costume de carnaval.
Pe segmentul turismului, in luna decembrie starea vremii a reprezentat principalul punct de interes pentru romani alaturi de mersul trenurilor si hartile Europei, Italiei, Spaniei sau Romaniei.
Trafic.ro este un serviciu de monitorizare si analiza in timp real a audientei web din Romania, care permite compararea performantei site-urilor din online-ul romanesc.