Potrivit studiului, 27% din respondenti poarta cel mai
adesea in geamantanele cu care calatoresc in scop de afaceri, tinuta de fitness
sau costumul de baie. Alte obiecte pe care oamenii de afaceri le poarta cu ei,
pe langa traditionala imbracaminte corporatista din valiza, se numara
fotografiile de familie, in 16% din cazuri, sau un cadou pentru cunostinte la
15% dintre acestia.
In ciuda a ceea ce se poate crede despre obiceiurile si
preocuparile businessman-ilor, acestia nu raman sobri si seriosi si in timpul
lor liber dupa serviciu.
Printre raspunsurile mai
mult sau mai putin neobisnuite pe care acestia le-au oferit in cadrul
sondajului se numara ondulatoarele de par, marioneta unui ventriloc, felul de
mancare scotian „haggis”, placa de surf si casca pentru folosirea
drujbei.
„Lucrurile
neobisnuite si uimitoare pe care le iau oamenii in calatoriile de afaceri, de
la echipamente de fitness la feluri de mancare si obiecte preferate, releva
adesea felul in care viata personala si cea profesionala lupta sa coexiste in
mediul de lucru actual, mereu sub presiune. In mod evident, linia dintre
afaceri si relaxare se estompeaza pe masura ce tot mai multe persoane simt nevoia
sa ia cu ei o parte din caminul lor atunci cand calatoresc. Acest lucru se
poate datora si faptului ca oamenii lucreaza din ce in ce mai mult in spatii de
lucru flexibile, motiv pentru care isi doresc sa aiba cu ei obiecte care sa
adauge o latura personala la viata profesionala, indiferent unde s-ar
afla », comenteaza oficialii Regus.