FitCurves a deschis anul trecut un club de fitness in cartierul Vitan din Capitala ce are la baza un concept de fitness de origine americana, destinat exclusiv femeilor.
„Strategia de dezvoltare a companiei a constat in deschiderea primului club pilot din tara, pentru a testa piata romaneasca. Acesta a fost inaugurat in noiembrie 2009 in zona Vitan din Bucuresti”, a spus Emanuel Clonda, proprietarul primului club FitCurves din Romania.
Master francizorii care au Romania in subordine au inaugurat primul club la inceputul anului 2009, in Bulgaria, si s-au extins in prezent si pe plan local, in Polonia, Cehia, Georgia si Kazakhstan.
La nivel regional, master francizorii au in subordine 14 cluburi si numeroase cereri pentru noi deschideri.
Taxa de franciza pentru Romania are un pret redus in urmatorul an, deoarece se doreste dezvoltarea in regiune. Momentan, aceasta taxa este de 20.000 euro, suma care include aparatele, know-how, cat si participarea la trainingul Club Camp din Marea Britanie.
In Europa si in SUA, taxa de franciza variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro. Redeventa este fixa si se plateste lunar, astfel incat cresterea cifrei de afaceri nu afecteaza redeventa.
La nivel international, FitCurves este un jucator cheie in industria sanatatii, pe o piata cu venituri de aproximativ 20 de milioane de dolari numai in SUA.
FitCurves este cea mai mare franciza de fitness din lume, lider de piata in SUA, Canada, Australia, Japonia, Argentina, Brazilia, Columbia, Costa Rica, Cipru, Ecuador, Franta, Grecia, Ungaria, Irlanda, Israel, Korea, Mexic, Olanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Spania, Marea Britanie si Ucraina.
Compania are peste 4 milioane de membri in cele peste 10.000 de cluburi din 75 de tari.