Farmec a marcat în 2018 o nouă etapă în evoluția brandului Gerovital: pătrunderea pe segmentul de cosmetică decorativă, prin lansarea gamei Gerovital Beauty.
Pe parcursul anului, alte patru game au fost modernizate și extinse cu noi produse: Doina, Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent, Aslavital Mineralactiv și Gerovital Tratament Expert.
„Cursul ascendent din 2018 s-a datorat mai multor factori, precum: intrarea pe noi segmente, modernizarea constantă a portofoliului, activitățile de implicare socială, deschiderile de noi magazine și optimizările proceselor din ecommerce și din magazinele noastre de brand”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În 2018, au fost inaugurate 5 magazine de brand, compania clujeană ajungând astfel la o rețea de 26 de magazine Farmec și Gerovital, cu acoperire națională. Primul magazin deschis a fost cel din Oradea, fiind urmat de Constanța, Cluj-Napoca și alte două spații în București: în Centrul Comercial Sun-Plaza și în Centrul Vechi.
În cele 12 luni, în cadrul magazinelor de brand din țară au fost eliberate în jur de 300.000 de bonuri.
La avântul businessului Farmec din 2018 au contribuit substanțial vânzările din rețeaua magazinelor de brand, în creștere cu 40%, dar și vânzările din online, care au înregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.
În top 3 vânzări ale magazinelor de brand se află gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Equilibrium și Gerovital Luxury. În ceea ce privește comerțul online, cele mai vândute 3 game au fost Aslavital Mineralactiv, Gerovital Beauty si Gerovital Tratament Expert.
În 2018, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere cu peste 48% a tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil și un trafic lunar de peste 190.000 de vizitatori, cu 30% mai mult decât în 2017.
De asemenea, în 2018, clienții magazinelor proprii și ai celui online au beneficiat de noi servicii, precum serviciul de împachetare a cadourilor, ședinte de machiaj gratuite în magazine realizate de make-up artiștii Gerovital și cardul cadou.
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În ianuarie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea.