Denumit de New York Post „cel mai nou produs de lux”, Oxia este un mic tub cu gaz format din 90% oxigen si 10% nitrogen, din care un consumator poate inhala de circa 40 ori.
Produsul poate fi achizitionat in SUA cu 70 de dolari (55 euro) iar tubul poate fi reumplut la un pret de 15 dolari (12 euro).
Intr-un mediu normal, aerul contine 21% oxigen, 78% nitrogen, si restul dioxid de carbon si alte gaze. Intr-un mediu cu un grad ridicat de poluare (zonele urbane) proportia oxigenului scade pana la 20%.
Scopul acestui tub cu oxigen este de a proteja consumatorul de aerul poluat din mediul urban, producatorii sustinand ca are un efect benefic asupra puterii de concentrare, asupra circulatiei sanguine si chiar asupra metabolismului si digestiei.
Daca anul trecut produsul a fost lansat si distribuit in hoteluri pentru calatorii extenuati dupa zborul cu avionul, acum Oxia tinteste un public mult mai numeros.
„Oxigenul ‘la tub’ este o noutate asemanatoare cu ceea ce apa imbuteliata era acum 20 de ani”, spune Bryce Margetts fondatoarea si directorul executiv al Oxia. Printre clientii care cumpara Oxia se numara Michael Strahan si Steven Tyler de la Aerosmith, sustine Margetts.