Printre acestea se numara cabinele de proba ale magazinului Prada din Beverly Hills, care sunt proiectate integral din sticla. In momentul in care clientul intra in cabina, sticla devine mata, iar dupa ce se imbraca acestea devin din nou transparente, pentru ca cei care asteapta langa cabina sa poata vedea cum vin hainele pe cel care le probeaza. De asemenea, una dintre oglinzi iti permite sa vezi cum vin hainele din orice unghi si poate trimite fotografii prietenilor. In plus cabinele de proba Prada sunt dotate si cu un dispozitiv care ofera clientului toate informatiile despre hainele probate si alte articole vestimentare similare.
Un alt retailer care ofera cabine de proba high-tech este magazinul de articole vestimentare pentru barbati Gardeur din Germania, in magazinul din outlet-ul Essen. Cabina de proba din acest magazin recunoste articolele vestimentare probate si ofera informatii, cum ar fi pretul, materialul sau ce articole vestimentare complementare se potrivesc.
Magazinele pentru adolescenti Metropark din SUA au incorporate in cabinele de proba monitoare LCD cu videoclipuri care creeaza o atmosfera de club.
Retailerul de haine XXL Charming Shoppes, prin magazinele Lane Bryant and Fashion Bug a introdus in cabinele de proba o tehnologie prin care, cu ajutorul undelor radio, clientii afla care este masura lor exacta.
Un alt magazin cu cabine de proba „inteligente” este Mitsukoshi din Japonia. Reprezentantii retailerului au introdus in 2006 in parteneriat cu Cisco, un ecran LCD si un telefon IP prin care clientii pot sa verifice din interiorul cabinei daca in magazin sunt produse similare de alte marimi, fara a mai apela la un asistent de vanzari.
Printre magazinele cu cabine de proba „inteligente” se mai numara, printre altele, magazinul Bloomingdales din New York, Macy’s si Nordstrom din Honolulu.