Pentru barbati, numele brandului este mai important decat pretul pentru o decizie de cumparare a unei genti de lux, spre deosebire de femei, arata studiul.
Astfel, 73% din barbatii interogati au declarat ca sunt dispusi sa cumpere genti de lux, comparativ cu 50% dintre femei.
Studiul, realizat in SUA, a aratat ca cererea pentru gentile de lux ramane puternica. Astfel, din cei 1.500 de americani intervievati, cu venituri de peste 308.000 dolari anual, circa o treime au cumparat o geanta de lux in ultimele 12 luni.
Brandul preferat de barbati este Chanel, fiind urmat de Coach, Gucci, Louis Voutton si Prada.
Pretul nu a fost luat in considerare in alegerea brandurilor. Gentile Chanel, Prada si Gucci au preturi ce pornesc de la cateva mii de dolari, in timp ce brandul nord-american Coach costa in jur de cateva sute de euro.
„Geanta de lux este accesoriul care defineste cel mai bine o persoana bogata si unul din produsele aducatoare de profituri mari pentru casele de moda”, spune Milton Pedraza, director executiv al Luxury Institute.
Luxury Institute este o companie independenta de cercetare de piata si de rating ce studiaza in special impactul brandurilor de lux asupra consumatorilor.