Gratie unui contract semnat pentru un an, Charlize Theron si Orlando Bloom vor aparea in campaniile publicitare ale brandului Uniqlo, care vor fi difuzate in lumea intreaga.
Cei doi actori vor promova noile articole vestimentare ale producatorului nipon, al carui scop declarat este de a fabrica haine pentru fiecare, indiferent de nationalitate, varsta, profesie sau orientare sexuala. Primul spot din campanie va fi difuzat in premiera in aceasta toamna.
Brandul japonez Uniqlo a intrat pe piata americana odata cu inaugurarea unui magazin in anul 2006, in cartierul Soho din New York. Prima campanie publicitara a producatorului japonez pe teritoriul american a fost promovata de actrita Chloe Sevigny si de Kim Gordon, solista trupei de rock alternativ Sonic Youth.
Actrita sud-africana Charlize Theron, care si-a inceput cariera ca top model la varsta de 16 ani, a povestit intr-un interviu recent ca a refuzat sa se supuna canoanelor din industria modei, care o obligau sa slabeasca. „As fi putut ajunge un model renumit. Mi-au spus: ?Slabeste 2,5 kilograme si vei deveni un supermodel?. Insa eu consideram pe atunci ca o fata care defileaza este ca un fel de chelnerita si faceam aceasta meserie doar pentru a face rost de bani si pentru a face o cariera in dans”, a spus Charlize Theron.
Charlize Theron este castigatoarea unui premiu Oscar, pentru rolul din filmul „Monstrul” (2004), si mai are in palmares roluri precum cele din „Cu capul in nori” (2004), „Eu, Peter Sellers” (2004), „Aeon Flux” (2005) si „Hancock” (2009). Actrita a jucat, alaturi de Viggo Mortensen, si in „The Road”, o drama SF regizata de John Hillcoat.
Orlando Bloom este cunoscut pentru rolul Will Turner din franciza de succes „Piratii din Caraibe”. El a aparut, de asemenea, in alta franciza de succes – trilogia „Stapanul Inelelor” -, in care a interpretat rolul elfului Legolas. Bloom a mai jucat in „Elicopter la pamant/ Black Hawk Down” (2001), „Troia” (2004) si „Regatul Cerului/ Kingdom of Heaven” (2004).