Iata cateva dintre cele, prezentate de ziare.com, care citeaza money.msn.com.
1. Sugestiile
Toti cei care detin functii de conducere intr-un restaurant isi invata angajatii sa se foloseasca de sugestii pentru a-i face pe clienti sa manance mai mult si de mai multi bani.
2. Asteptarea prelungita
Uneori, chelnerii isi fac clientii sa astepte mai mult decat este necesar si asta deoarece, in timp ce asteapta, clientii consuma mai multa bautura, fie ca este cu alcool, fie ca este fara, dar mai cu seama alcoolizata, aceasta fiind si mai scumpa de regula.
3. „Meniul zilei”
Multe restaurante ofera „meniul zilei” insa, adesea, alimentele de baza pentru acesta sunt unele care expira curand, astfel ca restaurantul evita niste pierderi.
4. Gratuitati care iti fac sete
Unele restaurante prefera sa ofere gratuit alimente foarte sarate, cum ar fi alune, chipsuri, covrigei, floricele de porumb, pentru a-si mari vanzarile de bauturi racoritoare.
5. „Cat poti manca”
Unele restaurante adopta aceasta tactica, prin care ofera cantitati nelimitate dintr-un anume fel de mancare, aparent la pretul unei singure portii. Insa, intai, pretul pentru o portie este mai mare decat in mod normal.