In prezent produsele sunt vandute de 30 de consultanti, iar pana la finalul anului se estimeaza ca numarul acestora va ajunge la 100.
Vanzarea se realizeaza exclusiv prin intermediul consultantilor, iar compania nu are in plan sa deschida un magazin.
„Metoda de vanzare recomandata este tip petrecere. Gazda invita prietene la ea acasa, la birou sau in alt mediu prietenos, iar consultanta vine la gazda care a organizat un ‘jour de dame’ si prezinta invitatelor colectia”, a declarat Carmen Voicu, presedinte al companiei Lingerie de France.
Investitia in site-ul companiei a fost de 3.500 de euro. Veniturile estimate in primul an de functionare nu au fost facute publice, insa reprezentantii companiei din Romania vor ca profitul obtinut sa se reinvesteasca in recrutare si training.
Compania s-a infiintat in Franta in urma cu 15 ani. La nivel mondial, vanzarile directe au depasit 77 de miliarde de euro in 2006. In Franta compania a inregistrat o crestere de 40% a cifrei de afaceri in primele luni ale anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului trecut.