In urmatorii doi ani compania, care detine retelele de magazine Dinasty si Alb&Negru, se va extinde si prin 15 magazine noi Dinasty in orasele Bucuresti, Cluj Napoca, Pitesti si Constanta.
Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de circa 9 milioane de euro iar pentru 2007 oficialii estimeaza o crestere de 10%. Anul trecut valoarea investitiilor a totalizat 1,07 milioane de lei.
Vanzarile operate prin magazinele Alb&Negru au reprezentat 74% din totalul activitatii anul trecut. Compania a investit circa 5% din cifra de afaceri in actiuni de marketing si comunicare.
Compania Dinasty cuprinde in prezent 19 magazine Alb&Negru si 7 magazine Dinasty.
In magazinele Alb&Negru se comercializeaza produse vestimentare destinate tinutelor de gala si de ceremonie.
Publicul tinta al brandului este reprezentat de cuplurile cu varsta cuprinsa intre 25 si 50 de ani, cu venituri peste medie care doresc sa isi gaseasca in acelasi loc tinute asortate ca linie si cromatica, conform explicatiilor oferite de oficialii companiei pentru DailyBusiness.
Brandul propriu Dinasty corespunde tinutelor elegant-casual iar majoritatea clientilor au varste cuprinse intre 26 si 45 de ani si lucreaza in domeniul economic sau de inginerie, spun oficialii. Preturile se incadreaza in medie intre 8 si 15 milioane de lei pentru o tinuta completa.