Conducerea a luat decizia de a uni toate diviziile intr-una singura pentru a intari pozitia companiei in piata de cosmetice si, de asemenea, pentru a crea noi oportunitati globale, in special pentru piata asiatica.
Bernd Beets, directorul excutiiv al Coty, a spus ca in continuare compania va dezvolta noi linii de produse, pe langa cele deja existente.
Noua divizie va fi condusa de Hans Joachim Honigfort, fostul presedinte al Coty Beauty Europe si va reuni cele mai puternice branduri ale companiei.
Anul trecut, Coty a inceput sa isi concentreze eforturile in producerea liniei de cosmetice premium, Coty Prestige.
Recent, oficialii companiei au anuntat vanzarea brandurilor de produse speciale pentru baie catre compania nord-americana Ascendia Brands. Achizitia valoreaza 145 de mil.dolari (109,8 mil.euro).
Compania a inregistrat vanzari de 2,9 mld. dolari in anul incheiat la 30 iunie 2006. Cele mai mari vanzari au fost in Europa, 50% din cifra de afaceri, urmate de America de Nord si de Sud, cu 33% si de Asia cu 4%.