Cramele Recas mai are magazine in afara Bucurestiului in orase precum Timisoara si Sibiu si conform oficialilor companiei, in aceste magazine au multi cumparatori din Bucuresti, ceea ce explica si decizia de inaugurare a magazinului din Capitala.
„Estimam ca impactul pe care il va avea deschiderea acestui magazin asupra vanzarilor noastre va fi unul semnificativ, mai ales ca orice producator de vin are nevoie de o retea competitiva”, a spus Philip Cox, director comercial al companiei.
Compania va inregistra anul acesta o crestere a vanzarilor de aproximativ 80% fata de anul trecut, estimand o cifra de afaceri de 8 milioane de euro.
Cele mai bune rezultate le-a inregistrat in ultimele trei luni, cand a vandut circa 1 milion de sticle de vin, in conditiile in care totalul vanzarilor pentru intreg anul este estimat la 2,4 milioane de sticle.
Vanzarile din ultimele trei luni au fost peste asteptarile companiei, determinand epuizarea stocurilor si anularea promotiilor programate in marile magazine precum Metro sau Carrefour.
In noul magazin din Bucuresti se vor comercializa doua tipuri de produse: seriile limitate de vinuri (obtinute din recolte vechi, in conditii speciale, adresate in special colectionarilor, n.red.) si vinurile varsate, a spus pentru DailyBusiness Rares Marinescu, director de vanzari la Cramele Recas.
Daca vinul varsat este prezent in 8 sortimente proprii Cramele Recas, in ceea ce priveste seriile limitate de vin imbuteliat, magazinul pune la dispozitia consumatorilor atat produse proprii Cramele Recas, cat si produse ale altor companii precum Vinarte, S.E.R.V.E, Agricola Stirbey, Cramele Halewood, Carl Reh, sau produse din import din Spania, Franta, Italia, Sicilia, Portugalia, Chile si Australia.
Ponderea sticlelor de vin marca Cramele Recas este de 50% din totalul produselor, spune Rares Marinescu.
In total, in noul magazin sunt prezente peste 150 de etichete de vin imbuteliat, iar magazinul are o capacitate de depozitare de 3 tone pentru vinul vrac (varsat).
Pentru anii urmatori, conducerea companiei planuieste sa continue sa investeasca pentru extinderea retelei de distributie si de servicii, in zonele cu potential pentru vanzari.
Pe piata exportatorilor de vinuri, lider este compania Halewood International.