Deocamdata, creatoarea isi vinde incaltamintea prin intermediul unor alte retele de magazine, cum ar fi cele ale Irinei Schrotter. Cifra de afaceri din 2008 a companiei Sepala, detinuta de Mihaela Glavan, este estimata la peste 500.000 euro.
Deocamdata nu s-a ales un nume pentru viitorul magazin, insa aici vor fi prezente brandul de incaltaminte pentru femei Sepala, by Mihaela Glavan si brandul de incaltaminte pentru barbati RSM, by Mihaela Glavan. Magazinul va avea o suprafata de 75 mp.
Mihaela Glavan a creat pana acum pentru podiumul de prezentari de moda, astfel ca incaltamintea din magazinul din Dorobanti va fi putin restilizata pentru a fi mai usor receptata de public.
„Incaltamintea creata de mine este minimala si arhitecturala”, a spus Mihaela Glavan, care a adaugat ca se adreseaza femeii curajoase, increzatoare si nonconformiste.
In ceea ce priveste tendintele pentru sezonul primavara-vara 2009, ea considera ca varful patrat si platformele vor fi inca in trend.
„In acest sezon se poarta foarte mult combinatiile alb-negru, negrul in special, tonurile pamantii dar si nuantele de mov”, a adaugat designerul.