Cresterea din acest an se datoreaza in special campaniei de promovare pentru Lacrima lui Ovidiu si pentru noul brand Conul Alecu -demisec, spune Radu Morar, directorul de marketing al Murfatlar, conform NewsIn.
Din 2003 pana in prezent compania a investit peste 12 milioane de euro in tehnologie si cinci milioane de euro pentru publicitate, ceea ce a condus, dupa parerea oficialilor, la dublarea cifrei de afaceri in ultimii trei ani.
Pentru 2007, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 40% a vanzarilor.
Morar estimeaza ca in perioada sarbatorilor de iarna vanzarile vor creste cu 60% fata de media unei luni normale. Astfel, daca intr-o luna vanzarea medie este de 1,2 milioane de sticle de vin, in decembrie – de Craciun de si Revelion – numarul acesta va creste la 2,5 milioane de sticle de vin.
Cele mai cautate produse de la Murfatlar sunt vinurile rosii, gen Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot, si vinul licoros Lacrima lui Ovidiu.
Murfatlar este liderul pietei din Romania avand o cota de piata de 32%.