Cu ocazia Pastelui, romanii au facut cumparaturi din magazinul Ferrari in valoare totala de 200.000 de lei.
Astfel, 75.000 de lei au fost incasati pentru imbracaminte si accesorii barbatesti. Printre acestea, cel mai scump produs achizitionat a fost o jacheta Ferrari din piele maro, in valoare de circa 2.400 lei. Cautate au fost sepcile si nu in ultimul rand tricourile.
Pe articolele pentru femei, clientii Ferrari Store au cheltuit 23.000 lei, axandu-se in mod special pe articole vestimentare (tricouri, jachete), cosmetice, incaltaminte, portofele.
Pentru copii au fost facute vanzari de aproximativ 50.000 lei. Cele mai vindute au fost bicicletele pentru copii, masinutele electrice si skate-board-urile. Cel mai scump produs vandut a fost o masinuta electrica model California in valoare de aproape 2.200 lei. De asemenea, copiilor le-au mai fost achizitionate si jucarii de plus precum si alte modele de masinute.
Restul de 52.000 lei au fost incasati pentru produse care nu se incadreaza in niciuna dintre categoriile de mai sus. Printre acestea se numara: suveniruri, cani, brichete, telefoane, prosoape, console si altele.
Magazinul Ferrari, situat pe Calea Victoriei, a fost deschis pe 6 decembrie 2009. Este cel mai mare magazin din estul Europei al producatorului auto si al doilea ca dimensiune de pe continent, dupa cel din Milano.
Magazinul din Bucuresti se intinde pe o suprafata de 500 metri patrati dispusa pe trei nivele. Spatiul este proprietate a Forza Rossa.
Romania completeaza lantul Ferrari Store din Roma, Venetia, Milano, Londra, Barcelona, Atena, San Francisco, Miami, Macao si Dubai. In urmatorii doi ani constructorul italian vrea sa deschida 60 de noi Ferrari Store in Europa, America, Orientul Mijlociu si Indepartat.