Celebrul designer al caselor Chanel si Fendi, specializate in haute-couture si articole de lux, isi doreste sa se aventureze inca o data pe piata articolelor vestimentare care se adreseaza segmentului de clienti cu venituri medii, incercand sa repete imensul succes de care s-a bucurat colectia sa din 2004, comercializata in cadrul retelei de magazine H&M. Colectia, lansata in noiembrie 2004, a generat cozi imense in fata magazinelor H&M si s-a epuizat in mai putin de o ora, potrivit Mediafax.
„Visul meu este sa dirijez intreaga casa Lagerfeld catre acest gen de business de masa, deoarece acum ma aflu in varful industriei de lux cu Chanel si Fendi. Abia cand te afli simultan la ambele extreme ale pietei poti spune cu adevarat ca ai atins superlativul in ceea ce inseamna lux”, a declarat Karl Lagerfeld.
Karl Lagerfeld, in varsta de 76 de ani, este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol XX. A colaborat cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent este designer principal, dar si Chloe sau Fendi.