Chronolink analizeaza piata locala in vederea deschiderii de noi magazine, principalele locatii prospectate fiind Bucuresti, Cluj si Poiana Brasov, au spus oficialii companiei pentru DailyBusiness.
O decizie va fi luata in functie de dezvoltarea pietei si de cerere. Oficialii companiei nu au facut public numarul de magazine pe care intentioneaza sa le deschida, data deschiderii si nici bugetul alocat extinderii.
In prezent, singura locatie din care pot fi achizitionate ceasurile Rolex este magazinul din cadrul Hotelului Mariott.
In toamna acestui an, compania Chronolink va deschide in Bucuresti un magazin pentru vanzarea bijuteriilor Mikimoto, marca distribuita in Romania de Chronolink.
Pleon Graffiti, divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, a fost aleasa pentru a asigura campania de PR a marcilor de lux Rolex si Mikimoto.
Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu realizarea de catre Pleon a unui plan de comunicare corporate si brand PR pentru Chronolink si marca Rolex. Din luna mai, Chronolink distribuie in Romania si marca Mikimoto, pentru care agentia va dezvolta o strategie de PR dedicata.
Pleon Graffiti va oferi companiei Chronolink servicii de organizare de evenimente pentru presa, managementul relatiei cu presa, suport pentru proiectele de responsabilitate sociala ale companiei si consultanta pentru proiectele de sponsorizare.
Compania Chronolink a fost fondata in anul 2004, avand actionariat grecesc, si este astazi unic distribuitor in Romania al marcilor Rolex si Mikimoto. Portofoliul Chronolink numara branduri din domeniul auto (Subaru), al ceasurilor de lux (Rolex) si bijuteriilor (Mikimoto).
Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom. Printre clientii agentiei se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger.