„Pentru urmatorii cinci ani avem pregatit un buget de aproximativ 10 milioane euro pentru a acoperi nevoile companiei. In functie si de cum va evolua piata, este posibil ca la sfarsitul acestei perioade sa avem trei magazine in Bucuresti si trei in tara, si sa ne extindem portofoliul de branduri de bijuterii si ceasuri”, a explicat Ellinas, citat de Mediafax.
Chronolink detine in prezent un magazin monobrand Rolex si unul multibrand in galeria comerciala a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat in Romania pentru marcile Rolex si Tudor – ceasuri, Boucheron si Mikimoto – bijuterii.
Firma intentioneaza sa deschida in acest an un magazin pe Calea Victoriei, investitie de peste 500.000 euro, si unul situat in nordul Capitalei.
Compania vizeaza deschiderea in 2011 a primul magazin in Timisoara, in atentie fiind si orasele Brasov, Constanta si Cluj Napoca. Investitiile pentru extinderea retelei vor fi sustinute din fonduri proprii.
In 2008, compania a avut o cifra de afaceri de 3,3 milioane de lei si pierderi de circa 400.000 de lei, potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice.
Compania a investit in 2009 circa 80.000 euro pentru promovarea brandului Rolex si intentioneaza sa aloce in 2010 intre 60.000-65.000 pentru un brand.
In Romania, aproape 97% dintre toate brandurile de ceas sunt prezente pe piata, in timp ce la bijuterii procentajul este de 70%-80%.
Piata bunurilor de lux din Romania a scazut anul trecut cu 30-35%, la 350 milioane euro, din cauza crizei, potrivit CPP Management Consultants.