Evenimentele organizate de libraria Carturesti in Bucuresti, Iasi si Timisoara cu ocazia lansarii volumului „Harry Potter and the Deathly Hallows” totalizeaza o investitie de aproximativ 15.000 euro, care include premiile acordate, costumatia, decorul si taxele de organizare”, a declarat pentru DailyBusiness Luiza Gomora, PR manager Carturesti.
„Pentru evenimentele dedicate lansarii, Diverta a investit 10.000 de euro, suma care include premiile acordate, costumatia si costurile organizatorice”, a afirmat Bianca Chirica, coordonator marketing al departamentului de carte Diverta.
Lansarea cartii va fi insotita de concerte, teatru pentru copii, animatie, teatru de papusi, concursuri, degustari de potiuni magice, ghicitori in globuri de sticla, jonglerii cu foc. Spectacolul organizat de Carturesti va dura 4 ore, timp in care circulatia de pe strada Arthur Verona, unde se afla libraria, va fi inchisa.
Pana ieri, pe site-ul Diverta au fost facute 350 de precomenzi. Reprezentantii companiei estimeaza ca vor mai fi comandate alte 100 de exemplare pana la lansare. „Estimam ca vom vinde 800 de exemplare la evenimentul de lansare. Am comandat pentru inceput 1.365 de exemplare pentru magazinele Diverta din Bucuresti, Cluj, Sibiu, Timisoara, Oradea si Iasi. Cartea poate fi achizitionata din magazinele Diverta incepand cu ora 10 a zilei de 21 iulie”, a declarat Bianca Chirica.
„Am adus in Romania 1.700 de exemplare din acest ultim volum, iar pana in prezent am primit 500 de precomenzi”, afirma si Luiza Gomora.
Reprezentantii Nautilus nu au facut public numarul exemplarelor importate anul acesta. In urma cu patru ani, in noaptea lansarii volumului cinci, importatorul si distribuitorul de carte Nautilus a vandut 1.000 de exemplare. Pentru urmatorul volum, s-au vandut 4.000 de exemplare, tot cu ocazia lansarii, porivit declaratiei oferite pentru DailyBusiness de reprezentantii Nautilus.
„Continutul cartii este strict secret, iar importatorii au incheiat un contract prin care le este interzis sa desigileze cutiile cu carti pana in momentul lansarii. Aproximativ 20 de persoane cunosc continuarea povestii, ei fiind cei care au participat la realizarea cartii”, a declarat Doina Hanu, director Nautilus.
Lansarea volumului in limba engleza va avea loc pe 21 iulie, iar varianta in limba romana va fi disponibila pe 1 decembrie 2007, potrivit reprezentantilor Nautilus.
Editia in limba romana va aparea la editura Egmont si va avea un pret injumatatit (40 lei) fata de varianta in engleza (95 lei).