In acelasi timp, profitul estimat este de 200.000 euro.
Aurelia Visinescu a subliniat ca aproximativ 50% din cifra de afaceri este rezultatul vanzarilor la export.
Compania exporta in Asia (China, Japonia, Taiwan), Europa (Belgia, Polonia, Germania, Danemarca, Luxemburg), dar si in Statele Unite, Canada si Brazilia.
„Productia de anul acesta a fost satisfacatoare mai ales din punct de vedere calitativ. Desi sub mediile unui an normal, am obtinut productii mai bune decat anul precedent, crestere bazata in special pe intrarea pe rod a plantatiilor noi. Astfel, am reusit sa procesam 700 tone struguri”, a spus Visinescu.
Pana in prezent, la Sahateni au fost [b]investiti 5 milioane de euro[/b], atat din fonduri europene, cat si din fonduri proprii.
„Dupa ani de schimbari majore, datorita investitiilor realizate la Domeniile Sahateni, avem acum o crama moderna, dotata si organizata dupa ultimele standarde tehnologice. In acest moment exista pe piata o linie de vinuri care imi poarta semnatura, formata din patru game diferite: Nomad, Artisan, Anima si Karakter”, a spus oenologul.
„Vom investi in continuare la Domeniile Sahateni in cel putin doua directii – reintinerirea viilor si dezvoltarea facilitatilor pentru oenoturism. In curand vom putea oferi facilitati de cazare, este vorba de cateva camere, dar avem in plan o pensiune turistica”, a adaugat aceasta.
Gama Nomad se regaseste si in retail, iar Artisan, Karakter si colectia privata Anima sunt dedicate HoReCa si magazinelor specializate, putand fi achizitionate si de pe siteul www.aureliavisinescu.com.
In functie de gama de vinuri si canalul de distributie, vinurile noastre au preturi intre 19 lei si 120 lei.
In ceea ce priveste dezvoltarea afacerii in urmatori ani, Aurelia Visinescu a declarat ca si-a propus [b]expansiunea business-ului[/b] in Romania, atat prin cresterea vanzarii in locatiile in care compania e deja prezenta, cat si prin largirea portofoliului de clienti, patrunderea pe piete noi (Rusia, extindere in SUA), consolidarea celor existente in Europa, cat si cresterea cifrei de afaceri la 2 milioane euro.
Potrivit Aureliei Visinescu, consumatorul roman devine din ce in ce mai educat si mai interesat in ceea ce priveste vinul.
„Daca in restul Europei se consuma de ceva timp vinuri seci, aceasta tendinta incepe sa fie simtita si la noi. De asemenea, remarcam faptul ca romanii sunt din ce in ce mai atenti la vin, evalueaza si apreciaza vinul de calitate. Este normal ca in timp obiceiurile de consum sa se schimbe in acest fel”, a spus ea.
Domeniile Sahateni a fost lansata in anul 2003 de catre Aurelia Visinescu si Steve Cacenco.
Astazi Domeniile Saahateni reuneste plantatii proprii in podgoria Dealul Mare si o crama ultramoderna de procesare, maturare si imbuteliere. Cifra de afaceri a depasit 1 milion de euro in 2011.
Aurelia Visinescu a absolvit Universitatea de Stiinte Agricole „Nicolae Balcescu”, Facultatea de Horticultura, Bucuresti – cu diploma in viticultura si vinificatie dupa un an suplimentar de specializare. De asemenea, are diploma de Inginer Horticultor – specializare in Oenologie si Viticultura.
Cariera si-a inceput-o in 1993 ca oenolog la Vinexport Trading Company. Apoi a fost asistent vinificator la Murfatlar. In 1998 era sef oenolog la Halewood Romania Vinuri SRL, unde a condus o echipa de 12 vinificatori, devenind, pe rand, director de productie (in 2000) si director executiv Halewood Romania Vinuri SRL (in 2002).