Grupul Radacini detine franciza Domino’s Pizza in Romania si considera ca experienta avuta in retail ii va permite sa transforme acest brand intr-unul dominant pe piata de profil, se arata intr-un comunicat al Domino’s Pizza.
„Prezenta brandului nostru in aceasta tara est-europeana (Romania n.r.) reprezinta o mare oportunitate pentru companie”, a declarat Michael Lawton, vicepresedinte al Domino’s Pizza International.
Grupul american Domino’s Pizza opereaza in 60 de tari la nivel mondial si aproape jumatate din vanzarile totale provin din pizzeriile din afara Statelor Unite.
Pe langa noua unitate din Romania, Domino’s Pizza a incheiat in acest an acorduri de franciza in Germania, Polonia, Ucraina si Bulgaria.
Grupul Domino’s Pizza a fost infiintat in 1960, este listat la bursa din New York, iar in 2009 a avut vanzari de 5,6 miliarde de dolari, din care 3,1 miliarde de dolari in SUA.
Grupul opereaza sub nume propriu sau sub franciza o retea de 9.097 de pizzerii in Statele Unite si in strainatate.
In trimestrul al doilea, vanzarile au atins aproape 1,4 miliarde de dolari.