Portalul ce urmeaza a se lansa peste doua saptamani a fost dezvoltat cu o investitie de 12.000 de euro, iar spre sfarsitul anului, compania va integra in platforma online si un magazin virtual cu produse destinate consumatorilor de servicii de nunti. Acest magazin va necesita o investitie in plus de 4.000 de euro, iar totalul cheltuielilor vor fi recuperate in aproximativ un an.
In cadrul portalului, care va fi intretinut cu circa 2.000 de euro pe luna (cheltuieli salariale si de intretinere a programelor IT), va exista atat continut redactat de echipa angajata de E-Invest Marketing, precum si continut generat de utilizatori.
„Dorim sa cream o comunitate online, unde utilizatorii interesati de subiectul nuntilor sa faca schimb de informatii legate de restaurante, agentii, case de moda, saloane de cosmetica, imbracaminte si altele. Este mult mai util pentru viitorii miri sa afle informatii de acest gen de la alte persoane care au trecut prin aceleasi experiente, decat sa citeasca doar niste articole”, a spus Liana Stroia, director general al E-Invest Marketing.
Compania nu va vinde publicitate pe site pana la integrarea magazinului online in portal. Bannerele si publicitatea contextuala vor fi oferite in regim de barter (schimb nefinanciar) colaboratorilor site-ului.
E-Invest Marketing, care este controlata de furnizorul de servicii de integrare a platilor online DotCommerce Boston (care detine si procesatorul de plati online romanesc DotCommerce), a mai dezvoltat in ultimii doi ani patru magazine virtuale, respectiv Coollook.ro, care comercializeaza produse de imbracaminte, Limited.ro, cu bijuterii, Imcool.ro, cu incaltaminte si accesorii si Regnier.ro, cu ceasuri de lux.
Produsele comercializate in aceste magazine virtuale sunt in general marci de lux, importate din Franta, Italia si SUA, destinate unui public cu venituri peste medie.
Dintre aceste patru magazine, Limited.ro genereaza cea mai mare cifra de afaceri lunara, de respectiv 30.000 de euro pe luna, in conditiile in care valoarea medie a unei comenzi se situeaza la 800 de euro. Costurile de promovare lunare sunt de circa 500 de euro.
Celelalte trei magazine, deschise fiecare cu o investitie de circa 2.000 de euro, genereaza o cifra de afaceri lunara de la 20.000 la 25.000 de euro.
Veniturile generate de magazinele online controlate de E-Invest Marketing reprezinta circa 30% din totalul cifrei de afaceri al companiei.
Liana Stroia a declarat ca pana la sfarsitul acestei luni, compania va mai lansa un magazin de articole sportive, Sportgear.ro, deschis cu o investitie initiala de 3.000 de euro.