Veniturile Eden Spa in primul semestru al acestui an au ajuns la 350.000 euro, segmentul clientilor corporate fiind dublu fata de primul semestru din 2007.
„Segmentul cu cea mai mare crestere in Eden SPA in primul trimestru al anului 2008 a fost reprezentat de serviciile corporate”, declara Liliana Paraipan, general manager, Eden Spa.
„Am observat ca din ce in ce mai des companiile rezerva cate o zi intreaga pentru 10-15 dintre cei mai buni clienti sau angajati ca o alternativa sanatoasa si mai placuta a meselor in oras sau a diverselor tipuri de team building-uri menite sa sudeze echipele.
In ceea ce priveste raportul clientilor, acesta este de aproximativ 70% femei si 30% barbati, iar pentru achizitonarea de Eden SPA Gift Cards, proportia se schimba pentru circa 60% in favoarea barbatilor”, a mai spus Liliana Paraipan.
Ca urmare a acestor date, compania a lansat recent un program cu pachete speciale destinate companiilor. Aceste servicii exclusive pentru companii presupun teambuildinguri si evenimente tematice, cadouri spa pentru angajati, clienti si parteneri, abonamente cu servicii antistress si de relaxare, ca element de fidelizare si rasplatire a angajatilor.
„Acest proiect a aparut dupa ce in urma unei analize am constatat ca 99% din clientii spa-ului sunt middle sau top manageri si angajati ce vin prin programele oferite de companiile lor. Atunci am inteles ca avem o oportunitate de piata extraordinara”, a adaugat Paraipan
Printre clientii corporate Eden Spa care au beneficiat deja de tratamentele antistress, de relaxare sau de masajele terapeutice se numara companii precum Vodafone, Studiourile Mediapro, Electrolux, Pleon Graffitti, Unilever South Central Europe, Lowe PR, Prima TV, UPC, Sofitel, Citibank sau ADPharma.
Eden SPA a fost lansat noiembrie 2005, iar in septembrie 2008 va deschide un al doilea spa, tot in Capitala.