Potrivit acestora, ponderea vanzarilor directe de carti a crescut, in portofoliul editurii, cu mai bine de 50% fata de 2008, atat pe fondul cresterii numarului de titluri din portofoliu, dar si si al interesului din ce in ce mai ridicat al companiilor pentru carti de specialitate ca instrumente in programele interne de dezvoltare profesionala.
Topul celor mai bine vandute carti de afaceri de la editura Publica indica doua directii de interes ale publicului. Pe de-o parte, interpretarea crizei si solutii, iar pe de alta parte dezvoltarea personala prin accesul la povesti de succes. Primele doua titluri din clasament se afla catre finalul celui de-al doilea tiraj.
Top 5 cele mai bine vandute titluri de business din portofoliul Publica in 2009
1. Screw it, let’s do it – Lectii din scoala vietii, de Richard Branson (foto)
2. Confesiunile unui bancher toxic, semnat Cresus
3. Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008 de Paul Krugman
4. Funky Business Forever, de Kjell Nordstrom & Jonas Ridderstrale
5. Exceptionalii: Povestea succesului, de Malcolm Gladwell