Valoarea va fi generata de distributia de parfumuri de lux, de dezvoltarea unei retele nationale de locatii prin parteneriate si franciza si de deschiderea de locatii proprii.
Pe viitor, compania intentioneaza sa intre si pe piata din Bulgaria.
„Urmeaza sa extindem portofoliul deja existent, insa nu ne grabim. Desi discutiile cu anumite branduri sunt fie foarte avansate, fie deja finalizate, ne straduim sa familiarizam intai publicul roman cu marcile deja existente”, au declarat reprezentantii companiei.
Investitia initiala in Elysee Concept a fost de 300.000 de euro, suma la care se vor mai adauga inca 200.000 de euro pana la finele lui 2008.
Pana in prezent, cele mai cautate brand-uri au fost Amouage, Biehl, Montale, Penhaligon’s sau Dr Vranje.
„Dupa cateva saptamani de la deschidere am epuizat unitatile alocate initial pentru Romania, cum ar fi parfumuri din gamele Amouage sau Biehl”, au precizat reprezentantii companiei.
„Publicul nostru nu este segmentat pe criterii financiare. Preturile produselor pe care le promovam variaza intre 100 si 4.000 de euro. Oricine este pasionat de parfumuri sau apreciaza astfel de opere de arta, deopotriva barbati si femei pot fi clientii nostri”, au mai spus reprezentantii companiei.