Printre primii clienti ai companiei se numara un cuplu care a „comandat” o vacanta de doua saptamani in Galapagos, pentru 15.000 euro si un alt cluplu care a dorit o vacanta la castelele medievale din Irlanda, cu 2.000 de euro.
Pachetele turistice sunt realizate de Eturia in functie de bugetul clientilor si dorintele lor, agentia avand parteneriat direct cu hotelurile si agentiilor locale din destinatiile pe care le promoveaza.
In cadrul agentiei de turism, care apartine fostilor proprietari ai grupului Dasimpex, Sorin si Daniela Stoica, lucreaza 17 persoane.
Clientii primesc dupa comanda o mapa in care se afla toate detaliile despre destinatie, de la prognoze meteo pe perioada respectiva si restaurante sau hoteluri bune, la sugestii privind imbracamintea adecvata in functie de tipul vacantei sau indicarea unor atractii mai putin cunoscute publicului larg.
Initial, Sorin Stoica a deschis site-ul www.eturia.ro, intentia lui fiind sa faca o agentie de turism 100% online. Fiindca piata nu este inca pregatita sa acceseze doar mediul online, s-a hotarat sa deschida si prima agentie de „caramida” in Piatra Neamt.
Pentru 2008, Stoica planuieste sa investeasca o suma de 50.000 euro pentru a deschide o agentie in Bucuresti, iar din 2009, in planul de dezvoltare a companiei sunt trecute si alte orase ca Brasov, Timisoara, Cluj.
Eturia dezvolta trei directii principale de business: vacante tailor made pentru turistii cu bugete medii de vacanta, vacante luxury pentru clientii ce doresc destinatii mai putin accesibile si pachete incentive pentru companii.
Specialistii Eturia au observat ca romanii au inceput sa renunte sa-si mai faca vacantele in tarile cu care ne-au obisnuit (Grecia, Bulgaria sau Turcia) in favoarea unor destinatii precum Peru, Maldive, Irlanda, Costa-Rica, Brazilia, Galapagos, Thailanda, Australia, destinatii promovate prin pachete speciale de agentia din Piatra-Neamt.
„Vacantele tailor made sunt concepute 100% dupa profilul clientului. Turistul poate sa-si faca vacanta asa cum a visat-o, in bugetul stabilit de el, conform cu exigentele si dorintele lui”, a declarat Sorin Stoica, directorul executiv Eturia.
Un alt obiectiv al companiei este de a vinde pachete „tailor made” si catre agentiile de turism.