FashionUP va integra în
strategia sa toate operațiunile din aceste țări, dar și o mare parte din echipa
Click4Fashion. Astfel, pe lângă cele peste 50.000 de produse care deja listate
pe site-ul FashionUP, clienții vor putea găsi și brandurile oferite până acum
de Click4Fashion.
Noul proiect va continua sub marca FashionUP, iar Mira
Anghelescu (foto), fostul CEO al Click4Fashion, va deveni COO al FashionUP.
FUP Distribution, compania
care operează magazinul online fashionup.ro,
țintește anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei.
Compania mai are
operațiuni și în Bulgaria și Ungaria, iar în România, media coșului de
cumpărături este de aproximativ 350 de lei.
„În
mai puțin de un an, am reușit să deschidem operațiuni în patru țări – România,
Bulgaria, Slovenia și Ungaria. În ultimele
luni, am căutat să identificăm, atât pe piața externă, cât și pe cea internă,
un partener care să ne semene, dar care să ne și completeze”, a declarat Mira Anghelescu.