„Bugetul din acest an al festivalului va fi de minim 1 milion de euro„,
aproximativ aceeasi valoare fiind inregistrata si la editiile trecute,
a spus Camelia Lepedus-Sisko, reprezentanta Biroului de Presa al
Festivalului. Aceasta spera ca in acest an festivalul sa isi recupereze
investitia, dupa ce in ultimii ani a inregistrat „o mica pierdere„.
Festivalul, aflat in acest an la a noua editie, se va desefasura intre 25 si 28 august in complexul Weekend de pe malul Muresului, iar parteneriatul cu Tuborg s-a concretizat in urma unor negocieri care au durat mai multe luni. Festivalul a incheiat parteneriate si cu alte companii, precum Borsec, Kiss FM si Orange. Totodata, organizatorii sunt in discutii avansate si cu alti sponsori, un anunt in acest sens urmand sa fie facut in perioada urmatoare.
Organizatorii asteapta pentru acest an 63.000 de persoane pe parcursul celor patru zile de festival. In acest sens, organizatorii au decis sa nu opereze modificari fata de anii trecuti asupra preturilor biletelor. Astfel, pretul unui pachet pentru toate cele patru zile ale festivalului va fi de 199 lei, iar pretul pentru un bilet de o zi va fi de 80 de lei.
Printre trupele care si-au confirmat deja prezenta pentru editia din acest an se numara Kasabian, Within Temptation, Nick Warren, Tiga si Borgore. Potrivit reprezentantei Peninsula, acestea nu sunt cele mai importante nume care vor participa la festival, capetele de afis urmand a fi anuntate in perioada urmatoare. In total, in cele patru zile de festival se vor desfasura aproape 70 de concerte, pe un numar de patru sau cinci „locatii muzicale” (scene).
In 2009, festivalul Peninsula s-a desfasurat sub numele de „Coke Live”, iar in 2010 acesta a renuntat la aceasta marca si a avut mai multi sponsori importanti, printre care Coca-Cola, Orange, Ciuc, Kiss FM si Prima TV.