Compania Gilette, fabricant de produse de ingrijire orala si de piele, intra astfel in industria depilarii cu laser pentru femei, un sector tot mai dezvoltat pe piata americana, relateaza presa internationala.
Noul produs Gillette face parte din solutiile de depilare cu laser pe care femeile le pot realiza acasa, fara a fi nevoite sa apeleze la specialisti.
Programul de implementare a tehnologiei respective va dura pana in luna ianuarie a anului viitor si presupune o investitie initiala de 1,2 mil. dolari (911.710 de euro), restul de 300.000 de dolari (227.927 de euro) urmand a fi platiti la finalul proiectului.
Procesul presupune si consultare permanenta cu Palomar pentru determinarea pasilor dezvoltarii si comercializarii produselor.
Anul trecut, piata instumentelor de depilare pentru femei valora in jur de 2,5 mld. dolari (1,89 mld. euro) cu o crestere de 5%, din care cel mai rapid sector a fost cel al depilarii cu laser. Industria de depilare din SUA s-a dezvoltat cu noi tehnologii si solutii precum deodorante de inhibare a cresterii firului de par sau extracte ce stopeaza formarea firului de par.