Veniturile sunt generate din turismul de golf, taxele achitate de jucatori, concursuri organizate, echipamentul vandut pentru acest sport, dar si proiectele rezidentiale cu terenuri pentru acest sport.
Cu toate ca golful in Europa, Orientul Mijlociu si Africa acopera o treime din valoarea industriei din SUA, industria inregistreaza aici cresteri semnificative, in special in ceea ce priveste veniturile din turism si imobiliare.
Imobiliarele genereaza venituri de 19 miliardeeuro anual industriei de golf.
Dezvoltarile proiectelelor de golf integrate in constructii rezindentiale sunt de circa 5 ori mai mari decat investitiile in spatii amenajate independent pentru acest joc.
In 2006, in regiunea amintita, peste 150 spatii de golf au fost inaugurate in proiecte rezidentiale, generand un total de 18,8 miliarde euro. Cumparatorii sunt pregatiti sa plateasca cu 30% mai mult pentru o unitate locativa care are acces si la un teren de golf.
Turismul de golf valoreaza 6,5 miliarde de euro, din care 50% vin din Europa de vest (Spania, Franta, Italia si Portugalia).
Acelasi raport releva faptul ca in Europa, numarul practicantilor de golf s-a dublat din 1985 si pana in prezent, in timp ce numarul celor din SUA a ramas la nivelul similar cu cel din anul 2000.
In 2006 au fost inaugurate peste 160 de noi cursuri de golf si aproximativ 100 de extinderi de proiecte in Europa, Orientul Mijlociu si Africa.