Profitul net a ajuns, pe parcursul celor 12 luni incheiate in octombrie la 6,9 milioane euro, dupa ce in anul precedent s-a ridicat la 13,7 milioane de euro, au declarat miercuri oficiali ai companiei.
Vanzarile anuale ale companiei au crescut cu 7,2 procente ajungand la o suma de 695,2 milioane de euro.
Reducerea valorii stocurilor a contat pentru cea mai mare parte a unor cheltuieli exceptionale de 16,3 mil. euro facute in trimestrul doi fiscal, relateaza Bloomberg.
Dobanzile mari platite de companie in cel de-al treilea trimestru al anului fiscal au afectat la randul lor profitul net anual al Escada. Profitul operational al companiei, excluzand cheltuielile exceptionale, a crescut cu 16 % ajungand la 52,9 milioane de euro.
Compania germana, cu aproape 500 de magazine in peste 60 de tari, intentioneaza sa atraga clientii prin deschiderea de noi magazine si prin modernizarea vechilor puncte de vanzare.
In ultimul an actiunile companiei au scazut cu 6,5%, compania avand o valoare de piata de 425 milioane de euro.
In februarie anul acesta, fondatorul companiei Wolfgang Ley l-a insarcinat pe CEO-ul Frank Rheinboldt cu cresterea profitabilitatii companiei prin adaugarea de noi produse colectiei Escada Sports si liniilor de accesorii ale Escada.
„Escada a facut progrese in problemele strategice importante din acest an”, a declarat Frank Rheinboldt. „Aceste schimbari includ si o reorientare a culturii companiei de la conducerea de catre proprietar catre management”.
Cresterea pe piata mondiala a produselor de lux, estimata la 180 mld. $, este tot mai greu de atins, piata mondiala inregistrand in 2005 o usoara revenire dupa trei ani consecutivi de vanzari moderate.