„Piata valoreaza peste 10 mil. euro ca cifra totala de afaceri, in conditiile in care noi in 2007 am realizat vanzari de aproximativ 1 milion de euro”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Tony Company, prezenti pe piata din Romania in domeniul productiei si comercializarii de articole de piele si blana din 1994.
La aceeasi valoare estimeaza piata si Omar Kamal, managerul companiei Corty Bennett Line, care s-a lansat in Romania la inceputul lunii septembrie printr-o investitie totala de circa 60.000 de euro si estimeaza vanzari pana la finalul anului de 100.000 de euro. Preturile hainelor comercializate de Corty Bennet Line sunt cuprinse intre 30 de euro si 2.000 de euro.
Cele mai solicitate articole vestimentare din cadrul companiei Tony Company sunt combinatiile de piele cu blana, iar cele mai cautate haine de blana sunt cele de nurca.
„Au inceput sa se poarte iarasi si cojoacele, insa adaptate la moda din ziua de azi, in culori mai frumoase, moderne, trei sferturi. Clientii care achizitioneaza acest tip de cojoace sunt persoane cu varsta cuprinsa intre 16-70 de ani, care au venituri medii si peste medie”, a spus Roxana Tonea, director general al companiei Tony Company.
„Ceea ce am observat este ca romanii aloca mai multi bani pe articole vestimentare decat strainii”, sustin reprezentantii companiei Hellen Fashion, precizand ca cifra de afaceri vizata pentru acest an este de 200.000 de lei (55.000 euro).
Compania Helen Fashion activeaza pe piata de circa 20 de ani si vinde articole vestimentare din piele si blana la preturi cuprinse intre 40 de euro si 1.000 de euro.