In cadrul indexului din 2008 al celor mai prestigioase branduri de lux din SUA, respondentii, persoane cu venituri mari, au avut de ales intre 20 de firme, printre care Bulgari, Cartier, Channel, Buccelati, potrivit reprezentantilor companiei.
Primele branduri in indexul realizat de Luxury Institute sunt Harry Winston, Buccellati, Van Cleef and Arpels si Graff.
Respondentii au descris brandul Harry Winston ca fiind unul cu o reputatie extraordinara, care se remarca prin designul deosebit al diamantelor, dar si prin calitate si exclusivitate.
Buccellati a avut cel mai mare calificativ pentru unicitate si exclusivitate.
„Industria bijuteriilor de lux poate beneficia din intelegerea perceptiei multi-milionarilor asupra brandurilor de lux, avand in vedere anumite criterii care definesc ce inseamna intradevar luxul”, a declarat Milton Pedraza, directorul executiv al Luxury Institute.
In cadrul studiului au raspuns 513 cetateni americani cu un venit mediu net anual de minim 15,1 milioane de dolari pe an.