„Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de ‘buzz’, crearea sentimentului de ‘nou’, de exclusivitate si elementul supriza caracteristice unei promotii. De obicei, un pop-up store este mai putin costisitor decat o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi”, a explicat Carmen Ravon, consultant in cadrul King Sturge.
Ea a precizat ca acesta este primul magazin de acest fel din Romania si va functiona intr-o locatie proeminenta, la fostul magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei pe o perioada de 30 de zile.
Conceptul „pop-up” a aparut in anul 2003 si este foarte cunoscut in orase ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand concepte noi, editii limitate sau lansand designeri si colectii.
Henkel Romania cuprinde doua divizii active pe piata bunurilor de consum, respectiv „Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei” si „Produse cosmetice/ de toaleta”, si o divizie pentru adezivi de constructii, „Adezivi Tehnologii”.
King Sturge, cu sediul in Londra, este una din primele 10 companii de consultanta din Europa si are 42 de sedii in 14 tari.
King Sturge si-a deschis filiala in Bucuresti in anul 2006. Compania ofera o gama larga de servicii imobiliare incluzand consultanta in investitii, intermedierea inchirierilor si vanzarilor, administrarea proprietatii si a portofoliului, evaluari si cercetari de piata precum si management de proiect.