Astfel, colectia The New Mix include, de exemplu, o
bustiera alba din bumbac aproape identica cu una prezenta in colectia de primavara
2013 a casei Balenciaga – purtata de actrita Kristen Stewart la premiera
filmului „On The Road”. Diferenta de pret este uriasa, topul H&M
costand 19,95 de dolari, in timp ce cel de la Balenciaga costa 1.535 de dolari.
La fel se intampla cu o rochie scurta cu bretele, care are
un decolteu din plasa, similara cu o rochie prezenta in colectia de primavara
Celine, diferentele de pret fiind iarasi notabile, 24,95 de dolari pentru tinuta
H&M, fata de 3.250 – rochia Celine.
De asemenea, o versiune similara a unei bluze Kenzo
imprimata cu imaginea unui tigru (255 de dolari) se regaseste in colectia
H&M, noteaza Mediafax.
Retailerul este prezent si pe piata din Romania, avand 25
de magazine. Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 48% in primul trimestru al anului fiscal in curs, respectiv decembrie 2012 – februarie 2013, la 188 milioane de coroane suedeze (22,5 milioane de euro), dupa extinderea retelei de magazine.
Romania se afla pe primul loc la nivelul retailerului suedez in functie de cresterea vanzarilor in coroane suedeze din primul trimestru, urmata de Singapore, cu un plus de 47%, Croatia, cu 43%, si Japonia, cu 40%, reiese din raportul financiar al companiei.