Noul magazin se va desfasura pe doua
etaje ale centrului comercial si va fi inaugurat in primavara acestui
an, reprezentand cea de-a 24-a unitate a companiei suedeze Hennes &
Mauritz in Romania.
Uvertura Mall este parte a
portofoliului dezvoltat de societatea cu capital integral romanesc
Moldova Mall S.A., are o suprafata inchiriabila de 15.000 metri
patrati si o rata de ocupare de 82%.
Recent, serviciile de property
management ale Uvertura Mall au fost preluate de compania
internationala de consultanta imobiliara DTZ Echinox.
H&M Hennes & Mauritz AB (publ)
a fost fondata in Suedia in 1947 si este cotata la Nasdaq OMX
Stockholm. Pe langa H&M, grupul include marcile COS, Monki,
Weekday, Cheap Monday & Other Stories, precum si H&M Home.
Grupul H&M are peste 2.800 de magazine in 48 de piete, inclusiv
pietele de franciza. In 2012, vanzarile grupului s-au ridicat la
140,948 milioane de coroane suedeze (SEK), iar numarul de angajati a
depasit 104.000.
Vanzarile retailerului suedez de
imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania s-au dublat in
anul fiscal 2012, incheiat pe 30 noiembrie, la 635 milioane coroane
suedeze (74 milioane euro), dupa deschiderea a 8 magazine in aceasta
perioada pentru un total de 19 unitati.
Anul fiscal al H&M incepe pe 1
decembrie si se incheie pe 30 noiembrie. In perioada precedenta de
raportare, compania a inregistrat in Romania vanzari de 311 milioane
coroane suedeze. Cresterea inregistrata anul trecut se cifreaza la
92% in coroane, respectiv 107% in lei, potrivit raportului financiar
al companiei.
H&M a deschis 8 magazine in Romania
in perioada decembrie 2011 – noiembrie 2012, numarul total de unitati
ajungand la 19 la finalul anului fiscal.