Noul
magazin are o suprafata de vanzare de peste 1.500 de metri patrati si
va oferi imbracaminte pentru femei, barbati, adolescenti si copii,
precum si accesorii.
H&M
– Hennes & Mauritz AB (publ) a fost fondata in Suedia in 1947 si
este cotata la Nasdaq OMX Stockholm. Pe langa H&M, grupul include
marcile COS, Monki, Weekday si Cheap Monday, & Other Stories,
precum si H&M Home.
Grupul
H&M areaproximativ 3000 de magazine in 53 de piete, inclusiv
pietele de franciza. In 2012, vanzarile grupului s-au ridicat la
140,948 milioane SEK (inclusiv TVA) si numarul de angajati a depasit
104 000.
Vanzarile
H&M in Romania au crescut cu 48% in primul trimestru al
anului fiscal in curs, respectiv decembrie 2012 – februarie 2013, la
188 milioane de coroane suedeze (22,5 milioane de euro), dupa
extinderea retelei de magazine.
Romania se afla pe primul loc
la nivelul retailerului suedez in functie de cresterea vanzarilor in
coroane suedeze din primul trimestru, urmata de Singapore, cu un plus
de 47%, Croatia, cu 43%, si Japonia, cu 40%, reiese din raportul
financiar al companiei.
Printre
concurentii H&M in Romania se numara Bershka, Stradivarius, New
Yorker, Terranova, C&A, Zara, Kenvelo, New Look, Takko Fashion,
Camaieu, Koton.
Si retailerul de
imbracaminte
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-lifestyle/takko-fashion-deschide-un-magazin-in-caransebes-96083/]Takko
Fashion a inaugurat[/url] recent un nou magazin in Caransebes, pe
strada Ardealului, langa Kaufland.