Noul magazin se
intinde pe o suprafata de peste 1.500 metri patrati.
Vanzarile H&M in
Romania au crescut cu 48% in primul trimestru al anului fiscal in
curs, respectiv decembrie 2012 – februarie 2013, la 188 milioane de
coroane suedeze (22,5 milioane de euro), dupa extinderea retelei de
magazine.
Romania se afla pe primul loc la nivelul
retailerului suedez in functie de cresterea vanzarilor in coroane
suedeze din primul trimestru, urmata de Singapore, cu un plus de 47%,
Croatia, cu 43%, si Japonia, cu 40%, reiese din raportul
financiar al companiei.
In lei, vanzarile au urcat in
perioada analizata cu 59%. Intre decembrie 2011 si februarie 2012
vanzarile H&M Romania s-au situat la 127 milioane de coroane
suedeze (15,2 milioane de euro).
In anul fiscal 2012, retailerul si-a dublat vanzarile pe piata romaneasca, la 635 milioane de
coroane suedeze (74 milioane de euro), dupa deschiderea a opt
magazine.
Principalii
competitori ai H&M pe piata romaneasca sunt New Yorker si C&A,
iar pe plan international, compania concureaza cu Zara, C&A,
Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Mango, Takko, Debenhams.
Mall-ul Uvertura din Botosani a
fost dezvoltat de Moldova Universal, cu investitii de 27 milioane de
euro. Cititi aici mai multe detalii.