„Deschidem opt magazine in acest an, dintre care cinci in Bucuresti si unul in Brasov in aceasta primavara, urmate de doua in Cluj Napoca si Timisoara. In prezent, avem o echipa formata din 300 de persoane si vom angaja alte 100 in acest an”, a spus Duarte, citat de Mediafax.
El a adaugat ca preturile din magazinele H&M din Romania vor fi apropiate cu cele din alte tari, cu mici diferente, in functie de unele taxe.
Reprezentantul H&M a adaugat ca piata romaneasca a fost in atentia companiei de mai mult timp, insa abia in 2011 companiei a avut oportunitatea de a aduce brandul in tara.
Country managerul H&M Romania a mai spus ca, in prezent, compania are ca obiective deschiderea celor opt magazine, impunerea brandului pe piata si nu obtinerea unei cote anume pe piata modei.
El a mai afirmat ca piata din Romania este interesanta pentru H&M, explicand ca tinerii sunt foarte interesati de moda.
„Venind aici, mi-am dat seama ca Romania este o piata interesanta pentru H&M, deoarece si fetele, si baietii, sunt interesati de fashion”, a mai spus Duarte.
Retailerul suedez are contracte cu peste 700 de furnizori din Asia (70%) si Europa (30%), printre care si cu companii din Romania, cu care colaboreaza din 1994.
„Suntem foarte multumiti de hainele pe care ni le livreaza”, a mai mentionat Duarte, care a adaugat ca H&M nu este interesata sa deschida o fabrica in Romania.
Potrivit informatiilor disponibile pe piata, H&M ar putea deschide un magazin si in centrul comercial Maritimo Shopping Center din Constanta.
Reteaua H&M cuprinde in prezent 2.200 de magazine in aproape 40 de tari. Grupul are in jur de 87.000 angajati si vinde haine pentru femei, barbati, adolescenti si copii.