Cele doua magazine vor fi inaugurate in primavara 2009.
Intersport, comerciant de articole sportive, inchiriaza un spatiu de 800 metri patrati. Printre brand-urile care se gasesc in magazinele companiei se numara Nike, Adida, Lotto, Atomic si Reebok.
Manazinul Oltre, cu articole vestimentare italiene pentru femei, va fi prezent pe o suprafata de 158 metri patrati si este primul deschis de acest brand in afara Capitalei.
Reprezentantii celor doua brand-uri nu au facut publica investitia in aceste unitati.
Lista contractelor deja semnate numara si magazinele Zara, Pull and Bear, Bershka, Oysho si Stradivarius, Auchan.
Dupa termizarea lucrarilor extindere, IuliusMall Timisoara isi propune ridicarea traficului anual de la 9,8 milioane de clienti, la 12 milioane, iar cifra de vanzari anuala va creste cu circa 60%, de la 160 milioane euro (estimarile pentru 2008) la 250 milioane de euro in 2009.
IuliusMall Timisoara a fost inaugurat in octombrie 2005 si are in prezent 232 de magazine ale unor branduri nationale si internationale.