Bucharest Shopping nu este un
instrument de cumparaturi online, ci un tool de comunicare si
informare, care poate detecta cele mai apropiate reprezentante ale
brandurilor preferate si ofera informatii utile actualizate in timp
real despre magazine, ultimele colectii, promotii si oferte speciale.
Meniul aplicatiei ofera posibilitatea
construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce
poate fi editata in orice moment. In plus, utilizatorul poate accesa
instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui
magazin, site-ul acestuia, precum si datele de contact.
Prin intermediul aplicatiei,
utilizatorii vor avea acces constant la informatii complete despre
magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto,
Estee Lauder, My House si altele.
Aplicatia se adreseaza cu precadere
shopperilor activi din Bucuresti, dar si celor care vor sa fie
permanent informati cu privire la noutatile din piata. In targetul
Bucharest Shopping se afla deasemenea si turistii sau expatii
instalati in oras, aplicatia fiind dezvoltata exclusiv in limba
engleza, a declarat Adi Popescu, initiatorul proiectului Bucharest
Shopping.
Magazinele care doresc sa apara in baza
de date a aplicatiei pot alege dintre 4 tipuri de abonamente anuale
puse la dispozitie de catre Bucharest Shopping. In medie, conform
listei actuale de preturi, un magazin poate face parte din baza de
date Bucharest Shopping pentru o suma lunara de aproximativ 35 de
euro.
Cu o strategie de comunicare menita sa
sustina promovarea proiectului, se estimeaza ca pana la sfarsitul lui
2013 aplicatia va detine un numar de aproximativ 20.000 de
utilizatori si peste 50.000 de useri in primul an. In plus, pana la
finele anului viitor a fost setat un target de pana la 250 de
magazine care practica retail autentic in Bucuresti.