Magazinul, cu o suprafata de circa 60 metri patrati, comercializeaza atat pantofi, cat si accesorii.
Prima unitate Migato, cu suprafata de 160 mp, a fost deschisa in toamna anului trecut in complexul comercial Liberty Center, printr-o investitie de circa 200.000 de euro.
Compania Shoes&Fashion vrea ca anul acesta sa deschida in total, pe piata romaneasca, 5 magazine Migato.
„Urmatorul magazin va fi deschis tot in Bucuresti, apoi cel de-al 4-lea va fi in Euromall Galati”, a mai spus Bitzaraki.
De asemenea, tot prin compania Shoes&Fashion, Lilia Bitzaraki vrea sa mai aduca anul acesta in Romania si alte brand-uri de fashion.
Reprezentantii companiei nu au precizat ce venituri estimeaza in primul an de functionare.
„Nu putem estima o cifra de afaceri, pentru ca fiind in perioada de criza, lucrurile fluctueaza de la o saptamana la alta. Avem incredere in acest brand, deoarece in Grecia stapaneste piata, iar tendintele grecesti sunt apropiate cu cele romanesti”, au mai spus acestia.
Profilul clientului Migato este persoana cu venituri medii si peste medie, iar preturile pornesc de la 35 de lei si pot ajunge pana la 580 de lei pe produs.
Din punct de vedere al preturilor, al produselor si al conceptului magazinului, competitorii directi ai Migato sunt Benvenutti si Il Passo, a spus Bitzaraki.