„Cele doua showroom-uri ce urmeaza sa fie deschise totalizeaza o investitie de 30.000 euro. Bineinteles, pe langa investitia in logistica ne vom concentra eforturile financiare si pe comunicare si promovare”, a declarat Valentin Stefanescu, director executiv al Hit Power Motor.
De la introducerea brandului Honda Marine pe piata locala, in octombrie anul trecut, importatorul a investit 300.000 euro, din care 60.000 euro au fost utilizati pentru deschiderea a patru reprezentante locale in Bucuresti (2), Bacau si Constanta.
Bugetul de investitii de 500.000 euro include totodata si deschiderea unui depozit si a unui service Honda Marine in comuna Joita, judetul Giurgiu, pana la sfarsitul anului curent.
Pe de alta parte, in timp ce dealerii locali de ambarcatiuni considera ca aceasta piata are nevoie de minuni pentru a fi salvata, reprezentantii Hit Power Motor sunt de alta parere.
„Simtim o revigorare usoara, dar trebuie sa luam in calcul si situatia economica a Romaniei din acest moment, ceea ce trebuie sa ne faca sa fim precauti”, a declarat Valentin Stefanescu, in viziunea caruia clientii sunt din ce in ce mai educati in ceea ce priveste echipamentele nautice.
Distribuitorul de motoare Honda Marine a inregistrat la Salonul Nautic International Bucuresti, organizat saptamana trecuta la complexul Romaero, comenzi in valoare de pana la 50.000 de euro.
„Nu ne-am asteptat la vanzari spectaculoase”, a adaugat Stefanescu, pentru care evenimentul a fost mai mult o ocazie de promovare a brandului.
Compania Hit Power Motor, infiintata in urma cu peste 10 ani, este distribuitor local autorizat al concernului japonez Honda Motor, divizia Power Equipment.
In aceasta calitate, dealer-ul importa si vinde echipamente si utilaje pentru constructii, echipamente pentru intretinerea spatiilor verzi, agricultura de mica si medie suprafata.
Printre competitorii Hit Power Motor pe segmentul motoarelor de ambarcatiuni se numara American Nautics si Euronautica Motors.