„Am inaugurat magazinul saptamana trecuta, dupa ce un an si jumatate am discutat cu oficialii de la Bally pentru a-i convinge sa aduca franciza pentru acest brand de lux in Romania. Nu a fost dificil sa-i convingem, deoarece ei erau foarte multumiti de numerosii clienti romani pe care ii au celelalte magazine Bally deschise in Italia, Austria sau Germania”, a declarat unul dintre partenerii companiei Top Retail, Adrian Puiu, citat de NewsIn.
Unitatea este situata pe Bulevardul Nicolae Balcescu, una din conditiile obtinerii dreptului de francizare fiind amplasarea acesteia intr-o zona importanta a arterei de retail.
Suprafata de vanzare este de aproximativ 100 metri patrati. Bally Romania comercializeaza incaltaminte, genti, diverse accesorii, pretul mediu pentru incalaminte fiind de 1.500 lei, iar pentru o geanta de 2.500 lei.
Compania a inregistrat, in primele 5 zile de la inaugurare, o reactie pozitiva din partea consumatorilor romani, dar nu intentioneaza pe termen scurt sa-si extinda reteaua de magazine.
Bally a fost fondata in 1851 de catre Carl Franz Bally, intr-un oras mic din Elvetia, Shonenwerd, iar 3 ani mai tarziu au fost construite primele fabrici. Compania este cotata la Bursa din Elvetia si are la nivel mondial circa 7.000 angajati.